Saveti za zakupodavce

 Dvadeset i dve godine iskustva nam daju za pravo da pokušamo da svojim SAVETIMA  pomognemo

  • Nudimo Vam kompletan marketing i oglašavanje
  • Odabir zakupaca prema Vašim željama
  • Pokazivanje nekretnine zainteresovanim zakupcima
  • Pravnu sigurnost (sastavljanje ugovora o zakupu)

Stan se izdaje brže ako oglas ima  FOTOGRAFIJE

  • Izdavanje stanova se zbog hroničnog nedostatka vremena kod zaposlenih ljudi polako okrenulo savremenim medijima. Internet je postao glavni kanal za oglašavanje nekretnina, koji je ubrzao promet i povećao ponudu stanova za izdavanje na tržištu. Evo nekoliko saveta kako prikazati stan za izdavanje u najboljem svetlu.
  • Osluškujte tržište i ne preterujte sa cenom. Trebalo bi da pogledate kako se kreću cene stanova slične kvadrature, strukture i opremljenosti u vašem kraju. Ako tražite više nego ostali, može se desiti da se stan duže zadrži u ponudi, a Vi, pri tom, budete na gubitku. Poslušajte savet agencija u vezi sa cenom i opremanjem stana. Njima / nama je u interesu da što pre i po što većoj ceni izdaju Vaš stan.
  • Prilikom izdavanja stana, obratite pažnju na higijenu. Nije potrebno da stan bude luksuzno namešten, potrebno je da bude čist, opran i okrečen. Ukoliko niste u mogućnosti da u stan  stavite nov nameštaj, onda je bolje stan izdavati kao prazan, nego unositi višedecenijski star i korišćen nameštaj. Vaši gobleni, ručni radovi, prekrivači, zavese su ono što ste Vi izabrali, što odgovara Vašem ukusu, pa bi bilo poželjno da to držite u stanu u kom Vi živite.
  • Vaš stan koji rentirate jeste Vaša imovina, ali je dom za one koji u njemu žive. Stoga, većinom, zakupci žele da stave sopstvene slike, sopstvene zavese, sopstvene detalje. Zakupci žele da žive sa sopstvenim, a ne sa Vašim uspomenama.
  • Izbegavajte nameštaj i opremu koja se teško održava. Teške draperije, tepisi i etisoni, koliko god ih čistili ostavljaju utisak prašnjavosti. Prilikom opremanja stana izbegavajte dezene, birajte jasne oblike i definisane boje. Nemojte pretrpavati stan – minimalizam ostavlja bolji utisak.
  • Ne gledajte budućeg zakupca kao prethodnog jer ljudi su jednostavno različiti. Ako ste imali problema sa bivšim zakupcem, ne znači da ćete imati i sa svakim sledećim. Budite oprezni, ali ne i nerealni.
  • Nemojte ulaziti  bez najave u stan, nemojte držiti svoje lične stvari u stanu koji izdajete. Ako u tom stanu imate vredne stvari, predlažemo Vam da ih iznesete. Ako živite u tom istom stanu i rešili ste da ga izdajete, onda za pokazivanje sredite, očistite, provetrite, spremite stan. Pokušajte da predstavite svoj stan u što lepšem izdanju.
  • Nemojte voditi svoje kućne ljubimce prilikom pokazivanja nepokretnosti.
  • Poželjno je da od zakupca uzmete i depozit pored zakupnine koji je obično u visini jedne mesečne zakupnine stana. Depozit služi za obezbeđenje zakupodavcu u slučaju da zakupac na kraju stanovanja nije izmirio obaveze plaćanja računa (struje, telefona, infostana…), da je oštetio stan, da nije ispoštovao otkazni rok.
  • Depozit se vraća zakupcu nakon isteka Ugovora o zakupu, a posle plaćanje mesečnih računa za poslednji mesec korišćenja stana, i ako je stan ostavio u stanju kakvog je i primio. Ne možete očekivati da iz depozita isplatite troškove koje u startu niste utvrdili. Takodje, upotreba i habanje stana su realnost, i normalan život u istom, ne podrazumeva i troškove nadoknade. Ukoliko stanar živi u stanu godinu, dve, pet, sigurno je da taj stan i to kupatilo više nisu i ne mogu biti novi.
  • Iznos depozita je novac zakupca, treba ga tako i tretirati.
  • Dogovorite se već na početku sa zakupcem da li on pristaje da se pokazuje stan drugim potencijalnim zakupcima, u poslednjem mesecu njegovog stanovanja.
  • Utvrdite sa zakupcem koji su to delovi prostora koje on može da menja, vrši izmene, premešta stvari ili da za sve slične radnje mora  prvo Vas konsultovati.
  • Vaše je pravo, a naš savet da jednom mesečno pregledate plaćene račune.
  • Obilazite stan redovno uz prethodnu najavu zakupcu da ne bi došlo do kasnijih iznenađenja. Gledajte da to bude jednom mesečno da se zakupac ne bi ometao u korišćenju nekretnine.
  • Zakupci koji se mimo agencije vrate na Vaša vrata sa pokušajem da izbegnu plaćanje agencijske provizije, razmislite da li su Vam potrebni. Naša provizija je samo mali deo vrednosti imovine koju Vi dajete nekome na korišćenje. A jednom prevara ….

Cena naše usluge je 50% od prve mesečne zakupnine – jednokratno

Da bi smo Vašu nekretninu uvrstili u ponudu, dovodili potencijalne klijente i oglašavali shodno Zakonu o posredovanju u izdavanju i prodaji nepokretnosti, neophodno je da nam potpišete  pismenu saglasnost  – Ugovor o posredovanju

FOTOGRAFISANJE I RAGLEDANJE NEPOKRETNOSTI PRE DOVODJENJA KLIJENATA JE KAKO ZAKONSKA ODREDBA, TAKO I NEOPHODNOST, JER SAMO ONO ŠTO SMO VIDELI MOŽEMO PREPORUČITI I KLIJENTIMA.